Zbývá posledních 17 elektrokol — rezervujte si to své!
Zítra jich může být ještě méně!
Často kladené otázky
Какие скутеры доступны прямо сейчас?
Могу ли я взять скутер в аренду?
В чем заключаются правила оформления рассрочки?
Могу ли я оформить доставку?
Что включено в стоимость рассрочки?
Jaké dokumenty potřebuji k podpisu smlouvy?
K uzavření smlouvy o nákupu elektrokola na splátky potřebujete:
Cestovní pas nebo jiný doklad totožnosti
České doklady (pokud jsou k dispozici), např. povolení k pobytu
(Řidičský průkaz není potřeba – elektrokolo ho nevyžaduje)
Je elektrokolo pojištěno?
Ano, všechna naše elektrokola jsou pojištěna (havarijní pojištění). Pokud platíte na splátky, je pojištění zahrnuto v měsíčních splátkách.
Co mám dělat v případě nehody?
Vyplňte záznam o dopravní nehodě nebo zavolejte policii.
Kontaktujte nás a zašlete nám fotografii nebo video škody.
Poskytneme vám pokyny, jak postupovat
Co mám dělat, pokud jsem nehodu nezavinil?
● Pojištění viníka pokryje veškeré náklady na opravu. ● Skútr opravíme a vrátíme v provozuschopném stavu.
Co se stane, když je elektrokolo neopravitelné (totálně zničené)?
Pojišťovna uhradí zbývající hodnotu elektrokola.
Budete si moci vybrat nové elektrokolo za stejných podmínek.
Mohu cestovat mimo město (Prahu)?
Ano, naše elektrokola jsou schválena pro provoz na silnicích a můžete na nich jezdit i mimo město.
Mohu cestovat mimo Českou republiku?
Ne, vyvezení elektrokola ze země je nelegální, pokud platíte splátky.
Mohu elektrokolo pronajmout, půjčit nebo prodat?
Ne, elektrokolo je určeno pouze pro osobní použití. Pronájem, prodej nebo převod na jinou osobu je zakázán.
Musím v Praze a České republice platit za parkování?
Ne, parkování elektrokol je v celé České republice zdarma.
Je u elektrokola stanoven limit ujetých kilometrů?
Ano, během splátkového období je limit 5000 km měsíčně.
Jsou pneumatiky zahrnuty v pojištění?
Ne, pojištění se nevztahuje na výměnu pneumatik. Náklady na výměnu pneumatik nese zákazník. Píchlou pneumatiku však můžeme opravit nebo vyměnit v našem servisním středisku.
Mohu elektrokolo servisovat sám nebo v jiném servisu?
Ne, samoobsluha je zakázána Veškeré práce musí být prováděny pouze v našem servisním středisku. Tím je zaručena bezpečnost a provozuschopnost skútru.
Jaké služby jsou zahrnuty v údržbě?
Pravidelný servis v souladu se smlouvou.
Bezplatná výměna oleje, filtrů a provozních kapalin během splátkového období.
Po podpisu smlouvy obdržíte plán pravidelných servisních prohlídek.
Jak často je třeba provádět údržbu?
● Každých 5 000 kilometrů nebo jednou měsíčně ● Pošlete nám údaje z tachometru a domluvte si termín servisu.
Jaké náhradní díly používáte?
Používáme pouze originální a kvalitní náhradní díly
Mohu si na opravu přinést vlastní díly?
Ne, instalace neoriginálních dílů je zakázána. Používáme pouze testované originální komponenty
Co mám dělat, když se moje elektrokolo porouchá a nemůže jet?
Můžete využít naši službu přepravy elektrokola do servisního střediska.
Je po dobu opravy k dispozici náhradní elektrokolo?
Ano, po dobu opravy dostanete náhradní elektrokolo, abyste mohli nadále jezdit bez přerušení.
Mohu platit týdně místo měsíčně?
Ano, můžete si zvolit měsíční nebo týdenní platby.
Je možné splatit splátky předčasně?
Ano, můžete kdykoli zaplatit celou částku bez sankcí.
Lze dobu splácení prodloužit?
V některých případech je možné individuální prodloužení doby splácení.
Jak program „Přiveď přítele“ funguje?
Přiveďte kamaráda a získejte peníze nebo slevu na elektrokolo.
Mohou být platby na zimu pozastaveny?
Ano, máme program zimních prázdnin: ● V prosinci, lednu a únoru si můžete odložit platby. ● Platí se pouze za uskladnění skútru ve vyhřívané garáži ● Po zimě jednoduše pokračujete v placení splátek.
0 Kč záloha – žádné blokované peníze
Plaťte, jak vám vyhovuje – měsíčně nebo týdně
Stáváte se majitelem ihned po zaplacení první splátky
Elektrokolo může být vaše už dnes
Zbývá 17 elektrokol z 200
Přijďte na bezplatnou zkušební jízdu
Navštivte nás v kanceláři a vyzkoušejte si jakýkoliv skútr zdarma!